جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ سرهنگ پاسدار فلاحی گفت: مسئولان در مقابل ایثارگران نقش دارند و باید همه تلاش کنیم چرا که کشورهای غربی سالهاست برای خود موزه جنگ دارند ولی خراسان جنوبی بعد از گذشت ۳۶ سال از دفاع مقدس، هنوز موزه دفاع مقدس ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس جهاد کشاورزی و رونمایی از کتاب «نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس به روایت از اسناد» اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های اصلی ما نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جهان بوده چرا که این فرهنگ باعث بیداری اسلام شده و در کل جهان تاثیرگذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: اگر در زمینه دفاع مقدس کارهای فرهنگی انجام بگیرد، جامعه از هجمه فرهنگی مصون خواهد ماند و لذا این ایام یادآوری و تلنگری برای جامعه است که به فرموده معمار کبیر انقلاب امام (ره) همه ما وظیفه داریم برای دفاع مقدس هر چه در توان داریم به کار گیریم.

سرهنگ فلاحی بیان داشت: امسال هفته دفاع‌مقدس با آخرین روز از هفته وحدت تقارن پیدا کرد و نتیجه دفاع‌ مقدس هم موج زدن فرهنگ وحدت بود و باید این فرهنگ را احیا نمود و به فرموده مقام معظم رهبری هر چه از دفاع مقدس فاصله می‌گیرم باید توجه بیشتری به آن داشته باشیم، لذا گرچه اقدامات خوبی در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته ولی نباید به حداقل‌ها راضی باشیم و این اقدامات باید صدبرابر شود.

وی عنوان کرد: دو کتاب اسنادی در حوزه ایثارگران جهاد سازندگی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آماده شده و امروز شاهد رونمایی آن هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha